Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

ΦΙΡΜΑ, ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ

Καθημερινά επισκέπτονται το κατάστημα που εργάζεσαι δεκάδες, με εκατοντάδες πελάτες..
Όλοι αυτοί οι άνθρωποι μπαίνουν για κάποιον λόγο, συγκεκριμένα για να καλύψουν κάποιες ανάγκες τους.
Είτε εργάζεσαι σε κατάστημα τεχνολογίας, είτε σε κατάστημα ένδυσης, είτε σε τυροπιτάδικο, ο ανταγωνισμός είναι τις περισσότερες φορές μεγάλος και απειλητικός.
Άρα γιατί κάποιος να σε προτιμήσει, όταν στις περισσότερες των περιπτώσεων, τα προϊόντα που εμπορεύεσαι, είναι τα ίδια με των άλλων και οι τιμές χωρίς καμία ουσιαστική διαφορά;;
Πολύ απλά επειδή σε συμπαθεί, ίσως γιατί σε θεωρεί αυθεντία στο χώρο σου, η ακόμα περισσότερο γιατί σε εμπιστεύεται!!!
Εδώ λοιπόν αντιλαμβάνεσαι ότι πρέπει να δημιουργήσεις μία μάρκα… όχι αυτοκινήτου.. ούτε σαμπουάν.. μια μάρκα για τον εαυτό σου.. τη μάρκα <<ΕΣΕΝΑ>> .
Πρέπει να βρεις κάτι και να εξειδικευτείς πάνω σε αυτό..
Πχ : να αποκτήσεις εξαιρετικές γνώσεις επάνω στο προϊόν που εμπορεύεσαι ώστε οι πελάτες να έρχονται σε εσένα και να αγοράζουν από εσένα λόγο των γνώσεων που έχεις και της αξιοπιστίας σου.
Στην ουσία σε αυτή την περίπτωση ΔΕΝ πουλάς μόνο το προϊόν σου.
Πάνω απ όλα  εμπορεύεσαι τον εαυτό σου. Αυτό είναι το συγκριτικό σου πλεονέκτημα απέναντι στον αδίστακτο ανταγωνισμό..
Ακόμα και αν η τιμή είναι η ίδια η και χαμηλότερη ο καλεσμένος θα προτιμήσει εσένα γιατί εσένα θα εμπιστευτεί.


2 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχεις απόλυτο δίκαιο και συγχαρητήρια για την δουλειά σου,εχώ δική μου επιχείριση και συμφωνώ απόλυτα με αυτά που μας λές

    ΑπάντησηΔιαγραφή