Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

ΓΙΑΤΙ ΑΓΟΡΆΖΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ;


Σήμερα θα μιλήσουμε για τους παράγοντες που θα οδηγήσουν έναν πελάτη να πει το ΝΑΙ σε αυτό που του προτείνουμε!!!
Τι πρέπει να προσέξουμε ώστε να αγοράσει ο πελάτης ένα προϊόν από εμάς :
  1. Να καταλαβαίνει τι αγόρασε. Πρέπει το προϊόν που έχει αποκτήσει, να είναι κατανοητό σε αυτόν και φυσικά να καλύπτει τις ανάγκες του. Για παράδειγμα δεν πρόκειται να πουλήσουμε βασιλικό πολτό αν πρώτα δεν του δώσουμε να καταλάβει τα οφέλη που θα έχει από την κατανάλωσή του.
  2. Να βασίζεται σε εσάς. Η σχέση που δημιουργείται ανάμεσα σε πωλητή και πελάτη κατά την διάρκεια της πώλησης καθορίζει σε μεγάλο βαθμό και το αποτέλεσμα. Οπότε ο πελάτης μέσα σε ελάχιστο χρονικό πλαίσιο θα πρέπει να σε εμπιστευτεί, να σε συμπαθήσει να σε πιστέψει και να νιώσει άνετα με εσένα.
  3. Δίκαια τιμήΔΕΝ είναι απαραίτητο πάντα να έχεις χαμηλές τιμές για να πουλήσεις, κάθε άλλο.. αν ο καλεσμένος σου νιώσει ότι το προϊόν που θα αποκτήσει αξίζει τα χρήματα που θα πληρώσει, τότε θα ξεπεράσεις εύκολα το σκόπελο της τιμής και θα πραγματοποιήσεις ακόμα μια επιτυχημένη πώληση.
  4. Βλέπει το προϊόν σαν επένδυση. Αν ο πελάτης καταλάβει ότι το προϊόν που θα αποκτήσει από εσένα αποτελεί μια επένδυση,(πόσο μάλλον αν υπάρχει και η προοπτική αύξησης των κερδών του από αυτή), τότε θα το αρπάξει με κλειστά μάτια δίνοντας ελάχιστη σημασία στην τιμή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου